شکست بانوان تیم فوتبال وچان کردستان در اصفهان

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۴۳۸۸
شکست بانوان تیم فوتبال وچان کردستان در اصفهان
تیم فوتبال وچان کردستان در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور و در چهارچوب هفته سوم از دور نهایی این رقابت ها میهمان تیم سپاهان اصفهان که در پایان با نتیجه 2 – 0 از این شکست خورد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  عصر شنبه 9 اسفندماه در چارچوب هفته سوم از دور نهائی رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان، وچان کردستان در ورزشگاه صفائیه شهر مبارکه اصفهان میهمان سپاهان بود.
 
وچانی ها برای کم کردن فاصله امتیازی خود با صدر جدول نیازمند کسب سه امتیاز بازی بودند و برای برد در مقابل تیمی حاضر شدند که دو بازی پشیشین خود را با شکست پشت سر گذاشته بود.
 
برخلاف روند بازی و تصورات این سپاهان اصفهان بود که در نیمه نخست دو بار توسط شقایق روزبهانی دروازه پریسا گراوندی را باز کرد و میزبان را پیش انداخت.
 
در واپسین دقایق نیمه نخست هم یک ضربه پنالتی به سود وچان کردستان اعلام شد اما زهرا قنبری نتوانست آن را تبدیل به گل کند و اختلاف را به حداقل برساند.
 
در نیمه دوم سپاهان رو به دفاع ازاندوخته خود آورد و حملات پی در پی نماینده کردستان را خنثی کرد تا بازی با نتیجه 2 - 0 به سود طلایی پوشان اصفهان به پایان برسد.
 
وچان کردستان با این شکست یک امتیازی باقی ماند و به رده چهارم جدول سقوط کرد.
 
نماینده کردستان در هفته چهارم دور برگشت از مرحله پایانی این رقابت ها، روز جمعه 15 اسفندماه در ورزشگاه ملک نیای شهر سنندج باز هم به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز