رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران لوازم خانگی کرج :

شماره تماس تعمیرکاران مجاز لوازم خانگی را از ۱۱۸ بخواهید

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۴۴۴۳
شماره تماس تعمیرکاران مجاز لوازم خانگی را از ۱۱۸ بخواهید
رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران لوازم خانگی کرج گفت: مردم برای دریافت خدمات لازم شماره تماس تعمیرکاران مجاز لوازم خانگی را از 118 دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد فتحی اظهار کرد: ثبت اطلاعات صحیح و به روز رسانی لیست تعمیرکاران مجاز لوازم خانگی در کرج در سامانه 118 یکی از اولویت ها و برنامه های هایت مدیره این اتحادیه صنفی در سال گذشته بود که با موفقیت انجام شد .

وی افزود : همانگونه که می دانیم ، سامانه  118 یکی از معتبرترین و جامع ترین بانک های اطلاعاتی شهری است که بسیاری از اطلاعات ضروری شامل مراکز خدماتی ، تولیدی ، موسسات ، ادارات و نهاد های دولتی ، شرکت های خصوصی ، کارخانجات ، واحد های صنفی و ... در آن ثبت شده است . این سامانه کارکرد های بسیاری مهمی در حوزه اقتصادی دارد و یکی از پل های ارتباطی کارآمد میان شهروندان است .  قابلیت های ویژه  سامانه 118 و نقش مهم آن در توسعه کسب و کار همواره مورد توجه فعالان صنفی بویژه در حوزه تعمیرکاران لوازم خانگی قرار داشته است .

وی افزود : در گذشته نظارت دقیقی در خصوص ثبت اطلاعات افراد در این سامانه  وجود نداشت و البته مشکل خاصی هم در این حوزه مشاهده نمی شد  اما طی سالهای اخیر ، ورود  افراد فاقد صلاحیت فنی به بازار تعمیرات لوازم خانگی و ثبت شماره تماس های آنها در سامانه 118 به یک مشکل اساسی برای شهروندان و البته اعضای دارای پروانه کسب این صنف تبدیل شده بود که در این میان بیشترین شکایات و گرفتاریها به سمت این اتحادیه صنفی روانه می شد از این رو اعضای هیات مدیره ،موضوع فوق را با همکاری و حمایت اتاق اصناف البرز و دیگر دستگاه های نظارتی  پیگیری کردیم .

فتحی افزود: در حال حاضر تمامی اطلاعات ثبت شده در این سامانه و در حوزه مشخصات تعمیرکاران مجاز لوازم خانگی در کرج ، دقیق و به روز است . هیج شماره ای از افراد فاقد صلاحیت فنی در این سامانه وجود ندارد . بنابراین شهروندان گرامی می توانند با استناد به اطلاعات 118 ، با خاطری آسوده از خدمات تعمیرکاران دارای پروانه کسب و تحت پوشش این اتحادیه صنفی استفاده کنند.

 

نظر شما