حضور هندبال بانوان اشتادسازه مشهد در مسابقات غرب آسیا

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۱:۵۹
کد خبر: ۱۱۴۴۴۵۰
سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد گفت: با توجه به مذاکراتی که با فدراسیون داشته‌ایم، قرار است به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های هندبال غرب آسیا شرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، نشمین شافعیان در خصوص پیروزی تیمش مقابل شهید شاملی کازرون و قهرمانی دوباره در رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور، اظهار کرد: دیدار نهایی سخت و نفسگیر بود. به سالن آمده بودیم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. از ابتدای بازی توانستیم جریان بازی را در اختیار بگیریم و برتری خود را حفظ کنیم. نیمه اول را با پنج گل اختلاف به رختکن رفتیم. در نیمه دوم هم ترکیب تیم را تغییر دادیم و سعی کردیم که از سایر بازیکنان استفاده کنیم. در نهایت هم توانستیم با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ پیروز بازی شویم و قهرمانی خود را تکرار کنیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد در خصوص سطح فنی لیگ امسال بیان کرد: با توجه به اینکه اکثر بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های مختلف لیگ تقسیم شدند، سطح بازی‌ها و سطح فنی لیگ امسال نسبت به سال قبل بالاتر بود.

شافعیان در خصوص بازی‌های آسیایی هم توضیح داد: تیم اول و دوم لیگ برتر هندبال مجوز ورود به رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را گرفتند و تیم اول هم قرار است با توجه به صحبت‌هایی که با فدراسیون هندبال صورت گرفته، به عنوان نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا شرکت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز