رییس هیئت تکواندو استان البرز:

فعال‌ترین هیئت ورزشی کشور در دوران کرونا هستیم/ اجازه ندادیم چراغ تکواندو خاموش شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۴۵۳۴
فعال‌ترین هیئت ورزشی کشور در دوران کرونا هستیم/ اجازه ندادیم چراغ تکواندو خاموش شود
رییس هیئت تکواندو استان البرز با تاکید براینکه علیرغم محدودیت های ناشی از کرونا برنامه های بسیاری را به شکل مجازی به اجرا درآوریم گفت: فعال ترین هیئت ورزشی تکواندو کشور در دوران کرونا بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد نوذری اظهار کرد:برگزاری چندین دوره مسابقات کشوری واستانی و دوره های مربیگری وداوری در بستر فضای مجازی را در ماههای اخیر داشته ایم.

وی افزود: اخیرا نیز با بهتر شدن شرایط مسابقاتی را با حضور 400 شرکت کننده از سراسر استان برگزار کردیم و مورد توجه واستقبال خانواده تکواندو البرز قرار گرفت.

نوذری به مدال آوری های این استان در مسابقات آسیای و جهانی اشاره کرد و گفت: در بخش پومسه آسیایی موفق به کسب سه مدال نقره و برنز شدیم و در مسابقات جهانی این رشته نیز مدال ارزشمند برنز به دست آمد.

متولی تکواندو استان البرز با بیان اینکه در دوران کرونا بیش از 150 کلاس تخصصی آموزشی این رشته در سطح استان تعطیل شد گفت: کاهش چشمگیر ورزشکار در ماه های اخیر را شاهد بوده ایم و به طور قطع جبران این موضوع در یک بازه زمانی کوتاه امکان پذیر نیست.

وی به حضور موفق نمایندگان البرز در لیگ های کشوری اشاره کرد و گفت: به جرات می توان گفت در مجموع لیگ های کشوری نیمی از نفرات آن را البرزی ها تشکیل می دادند و همین موضوع گواه ظرفیت بالای تکواندو در این استان است.

نوذری تصریح کرد: شاخص ترین عملکرد تیم های باشگاهی ما در لیگ برتر بانوان بود که تیم فتح صدر البرز موفق به کسب قهرمانی شد در عین حال عناوین ارزشمند دیگری چون عنوان دومی وسومی لیگ نوجوانان کشور را نیز کسب کردیم.

وی در پایان گفت: علیرغم همه محدودیت ها و دشواری های شیوع کرونا اجازه ندادیم چراغ تکواندو خاموش شود و هر آنچه در توان بود به کار گرفتیم وامیدوارم در سال آینده بتوانیم با غلبه بر ویروس کرونا بار دیگر شاهد رونق بیش از پیش ورزش باشیم.

 

نظر شما