استاندار لرستان تاکید کرد:

اهمیت بالای تسلط عوامل اجرایی بر قوانین انتخابات / رعایت اصل بی طرفی و تلاش مضاعف مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۱:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۴۶۱۵
اهمیت بالای تسلط عوامل اجرایی بر قوانین انتخابات / رعایت اصل بی طرفی و تلاش مضاعف مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم
سید موسی خادمی گفت: تسلط عوامل اجرایی بر قوانین انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی روز یکشنبه در نشست مشترک معاونین استاندار، فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان،اظهار کرد: جلسات و نشست های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تا زمان برگزاری، با هدف شناسایی و رفع مشکلات ادامه خواهد داشت .

او نیروهای اجرایی را از عوامل مهم انتخابات عنوان کرد و افزود: شناسایی و انتخاب عوامل حاضر در فرآیند انتخابات بسیار مهم است و باید این افراد با رعایت اصول و قوانین نسبت به وظایف خود عمل کنند .

خادمی  با اشاره به اهمیت بالای تسلط عوامل اجرایی بر قوانین انتخابات ،تصریح کرد: انتخابات امانتی است از طرف مردم و باید در اوج اقتدار و کاملاً بی‌طرفانه برگزار گردد .

استاندار لرستان بیان  کرد: استفاده از تجربیات انتخابات گذشته، شناسایی و رفع نقایص و تهدیدات احتمالی و آموزش عوامل انتخاباتی از مهمترین نکاتی است که در برگزاری انتخابات پیش رو باید مدنظر قرار گیرد .

خادمی یادآور شد: هماهنگی و همفکری فرمانداران و سایر عوامل اجرایی در کنار بهره گیری از توان افراد معتمد، نقش موثری در امنیت انتخابات ایفا خواهد کرد .

اوعنوان  کرد: همانگونه که مردم اقدامات صادقانه مسئولین را می بینند هر گونه نقص را نیز متوجه می شوند، از این رو باید با رعایت اصل بی طرفی و تلاش مضاعف مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم برای مردم فراهم شود .

 

 

نظر شما