مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز:

پروژه‌های مسکن مهر مشکل نقدینگی ندارند/ روند تحویل واحدهای مسکونی سرعت می‌گیرد

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۵۰۶۲
پروژه‌های مسکن مهر مشکل نقدینگی ندارند/ روند تحویل واحدهای مسکونی سرعت می‌گیرد
مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز با بیان اینکه پروژه های مسکن مهر استان مشکل نقدینگی ندارند گفت: تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان نسبت به تکمیل و تحویل واحدها به متقاضیان مسکن مهر اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رضا خالقی با اشاره به بازدید روز گذشته خود از برخی پروژه های مسکن مهر شهرک ابریشم با تاکید بر فعال شدن بیش از پیش پروژه ها و اضافه کردن شیفت های کاری بیشتر اظهار کرد : ما مشکل نقدینگی نداریم و به محض ارائه صورت وضعیت از سوی پیمانکار آمادگی پرداخت فوری از سوی این اداره کل داریم .

وی افزود: در صورت ارائه ضمانتنامه بانکی از سوی پیمانکاران حتی می توانیم مبالغی به عنوان پیش پرداخت ، زودتر از موعد جهت تسریع در روند اجرای پروژه های مسکن مهر پرداخت کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز تصریح کرد: ماموریت و وظیفه ای خطیر بر دوش مجموعه وزارت راه و شهرسازی در جهت تکمیل پروژه های مسکن مهر نهاده شده و همه ما در کار جدی هستیم و از کوتاهی در انجام کار به هیچ عنوان گذشت نخواهیم کرد .

این مسئول بیان کرد: تمام تلاش خود و مجموعه را در جهت رفع موانع پیشرفت پروژه به کار خواهیم گرفت و از نظر هماهنگی با دستگاههای خدمات رسان از قبیل آب و برق و گاز  نیز تمام تلاش خود را خواهیم نمود تا روند تحویل واحدها به متقاضیان هر چه سریعتر در زمان مقرر به انجام برسد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز