امروز انجام گرفت؛

آغاز به کار چهارمین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی در لرستان

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۵۱۶۷
آغاز به کار چهارمین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی در لرستان
آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی اسلامی و گشایش نمایشگاه آثار راه‌یافته به جشنواره با حضور استاندار لرستان، معاونین استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، صبح امروز دوشنبه  آیین آغاز به کار چهارمین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی با حضور، سید موسی خادمی استاندار لرستان، اسد عبداللهی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، احمد حسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نجم‌الدین الماسی  ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، برخی مدیران کل استان و هنرمندان و طراحان راه‌یافته به نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در حاشیه‌ی این مراسم در گفتگو با خبرنگاران،اظهارکرد: این جشنواره و نمایشگاه به همت و با همکاری این اداره کل، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، انجمن مد و لباس استان و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی از امروز آغاز به کار نموده است.

احمد حسین فتایی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش برخط در حاشیه جشنواره، افزود: چهارمین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی در بخش‌های لباس سنتی و بومی، عفاف و حجاب، لباس اجتماع بانوان و آقایان و صنایع‌دستی برگزارشده و نمایشگاه آن تا سیزدهم اسفندماه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

او تصریح کرد: آیین اختتامیه‌ی جشنواره نیز روز پنجشنبه چهاردهم اسفندماه برگزار و برگزیدگان جشنواره معرفی خواهند شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان همچنین  با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، یادآورشد: مهم‌ترین اهداف این‌گونه جشنواره‌ها احیاء و گسترش طرح‌های بومی و سنتی ایرانی و اسلامی لباس و تطبیق آن با مد و نیازمندی‌های مورد تائید جامعه و همچنین حمایت از تولیدکنندگان و طراحان داخلی است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز