استاندار یزد پیشنهاد داد:

ادامه خدمات‌رسانی به یزدی‌ها بعد از کنگره چهار هزار شهید استان

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۵۲۶۰
ادامه خدمات‌رسانی به یزدی‌ها بعد از کنگره چهار هزار شهید استان
استاندار یزد گفت: خدمات‌رسانی به مردم این استان در ابعاد مختلف به نیت شهدای انقلاب‌ اسلامی کار بسیار ضروری و ارزشمند است و باید حتی بعد از برگزاری کنگره چهار هزار شهید در شهرها و روستاه ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد عصر یکشنبه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تاکید بر ادامه  افزود: برگزاری کنگره شهدا با رویکرد خدمت رسانی در یزد کار جدید و الگویی مناسب در کشور است و باید این روحیه و رویه گسترش یابد .

وی با قدردانی از تمامی افرادی که در برگزاری کنگره زحمت کشیدند تا این اقدامات ادامه یابد، بیان کرد: باید از این تجربه نو که امسال در استان صورت گرفت برای سال‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد  و خدمت به مردم  بیش از گذشته پیگیری شود.

استاندار یزد اظهارکرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نه تنها یک نهاد و اداره بلکه همه مردم و دستگاه‌های اجرایی باید در کنار هم وظایف خود را در این حوزه مهم به نحو مناسب انجام دهند که این کار رسالتی مهم و خروجی آن بسیار ارزشمند است .

طالبی بیان کرد: حرکت‌های فرهنگی و خدمات رسانی برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه در تمامی دستگاه‌های مسوول و رسانه‌ها، نهادها و تشکل‌ها برای ارایه خدمت به مردم انجام شود  که تحقق آن در جامعه بسیار ضروری است و همه در قبال آن مسوول هستند.

استاندار یزد  گفت: باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره به دنبال کارهای جدید بود و رویکرد باید خدمات رسانی و نگاه نسل جوان در برنامه‌ها باشد و هرچند در این خصوص در استان کارهای خوبی صورت گرف  ولی کافی نیست و باید سطح کارهای انجام شده ارتقا یابد.

طالبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به فرهنگ و مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس اشاره کرد و همکاری همگان در سایه برنامه‌ریزی و همدلی همه اقشار و  نهادها و تشکل‌ها را خواستار شد که تاکنون در استان اقداماتی خوبی انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز