آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان زنجان تا ۱۱ اسفند ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۵۲۸۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان زنجان تا ۱۱ اسفند ۹۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان زنجان تا 11 اسفندماه اعلام شد.

به گزارش برنا، در حال حاضر وضعیت بیماری کرونا در بخش سرپایی و بستری استان زنجان پایدار بوده و با توجه به اینکه کرونای انگلیسی در اطراف استان در حال گردش بوده، با رعایت نکردن اصول بهداشتی زنجانی‌ها را نیز گرفتار خواهد کرد.

طبق آخرین آمار امروز (۱۱ اسفندماه) بیماری کرونا در استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده و از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، ۳۹ هزار و ۹۴۳ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

در حال حاضر ۱۴۲ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۸ مورد بوده است.

همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۱۹ هزار و ۹۴ نفر و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی ۶۹۷۶ مورد بوده است.

خوشبختانه طی شبانه‌روز گذشته در استان زنجان، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ جان خود را از دست نداده‌اند ولی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ فوت شده در استان به ۱۱۶۵ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌یافته ۵۷۷۰ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۶ هزار و ۹۱۹ مورد بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز