دبل قهرمانی دوو میدانی لرستان در مسابقات باشگاه های کشور/ قهرمانی لرستان در بخش آقایان برای دومین سال پیاپی

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۶:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۵۵۳۵
دبل قهرمانی  دوو میدانی لرستان در مسابقات باشگاه های کشور/  قهرمانی لرستان در بخش آقایان برای دومین سال پیاپی
تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در بخش آقایان در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور برای دومین سال متوالی به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، تیم دوومیدانی آقایان پلیمر خلیج فارس خرم آباد برای دومین سال پیاپی در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور  به مقام قهرمانی رسید.

سیاوش سپهوند رئیس هیات دو و میدانی لرستان در حاشیه این مسابقات گفت: تیم دوومیدانی آقایان پلیمر خلیج فارس خرم آباد امروز توانست در مسابقات داخل سالن کشور  با ۱۳۱ امتیاز به مقام قهرمانی برسد و برای دومین سال متوالی این قهرمانی را تکرار کند .

او ادامه داد:برای مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۱۶ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد که در پایان توانست با اقتدار به مقام قهرمانی برسد.

 رئیس هیئت دو و میدانی استان لرستان بیان کرد: با ورود  شرکت پلیمر خلیج‌فارس به عنوان حامی دو و میدانی لرستان توانستیم تیم های قدرتمندی را برای مسابقات قهرمانی کشور آماده کنیم که نتیجه آن، قهرمانی دوومیدانی لرستان در دو سال گذشته بوده است.

سپهوند افزود: از دکتر حسین رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس،  حشمت امان‌الهی مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان،  مربیان، پیشکسوتان،  ورزشکاران و همه کسانی که در روند آمادگی تیم دو و میدانی لرستان و قهرمانی این تیم نقش بسزایی داشته اند،تقدیر و تشکر می کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز