رییس شورای شهر کرج خبرداد:

تصویب بودجه ۴ هزار و ۴۴۱ میلیارد تومانی شهرداری کرج در سال ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۴۵۶۹۰
تصویب بودجه ۴ هزار و ۴۴۱ میلیارد تومانی شهرداری کرج در سال ۱۴۰۰
رئیس شورای اسلامی شهر کرج از پایان بررسی لایحه بودجه 1400 خبرداد و گفت: پرونده این لایحه با رقم 4 هزار و 441 میلیارد تومانی مختومه و مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه سال آینده 69 درصد از منابع شهر صرف پروژه های عمرانی خواهد شد و 31 درصد بودجه نیز صرف هزینه های جاری می شود، به تشریح 8 چشم انداز تدوین شده در راستای تصویب بودجه 1400 اشاره کرد و اظهار کرد: در چشم انداز اول؛ شهری زیبا، محصور در فضای سبز، قطب منطقه گردشگری با فرصت های طبیعی، تفریحی و ورزشی با  اعتباری بالغ بر 182 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی به چشم انداز دوم شهری اشاره کرد و افزود: در این چشم انداز، شهری سالم و پایدار و با نشاط با الگوی مشخص سیمای شهری تعریف شده است که 133 میلیارد تومان در این حوزه هزینه خواهد شد. چشم انداز چهارم نیز در حوزه سیستم حمل و نقل عمومی و معابر شهری است که ابر پروژه ها مانند مترو، بزرگراه شمالی و توسعه حمل و نقل عمومی را شامل می شود و 194 میلیارد تومان از سرجمع بودجه را شامل می گردد.

این مسئول تاکید کرد: در چشم انداز پنجم شهری علمی دانشگاهی تحقیقاتی با بودجه 39 میلیارد تومانی پیش بینی شده است که در حوزه دانش هزینه خواهد شد، در چشم انداز ششم مسایل فرهنگی اجتماعی شهر با بودجه ای بالغ بر 68 میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده است.

سلیم نژاد ادامه داد: به ترتیب بودجه 48 میلیارد تومانی و یک هزار و 677 میلیارد تومانی برای چشم اندازهای هفتم و هشتم در زمینه «شهری امن و عدالت محور» و «مدیریت شهری و نهادهای برنامه محور» یعنی حوزه خدمات اداری تخصیص داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: از مجموع چشم اندازهای پیش بینی شده 113 برنامه اجرایی داریم برای این تعداد 556 ردیف پروژه به مبلغ 2 هزار میلیارد  689 تومان تخصیص داده شده است که پروژه جدیدی برای سال 1400 تعریف نشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز