جودوکاران کردستانی بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی غرب کشور ایستادند

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۵۷۰۵
جودوکاران کردستانی بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی غرب کشور ایستادند
مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان غرب کشور به میزبانی همدان برگزار شد و در پایان تیم جودو کردستان با 5 مدال رنگارنگ در رده سنی نوجوانان و 7 نشان رنگارنگ رده سنی جوانان موفق شدند عنوان قهرمانی رده سنی نوجوانان را به خود اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت های جودو قهرمانی رده های نوجوانان و جوانان غرب کشور روز 11 اسفندماه در سالن ورزشی سردار شهید سلیمانی همدان برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها ۱۰۰ جودوکار از پنج استان کشور حضور داشتند و در اوزان مختلف به مدت یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
تیم جودو استان کردستان با مربیگری بختیار کرداری و سرپرستی سیدمهدی ابراهیمی در این مسابقات حضور پیدا کرد و موفق شد با کسب 12 مدال رنگارنگ عنوان نخست رده نی نوجوانان را نیز به خود اختصاص دهد.
در پایان نتایج رده سنی نوجوانان زنکو شریفی در وزن 50- کیلوگرم، سینا حدادی وزن 60- کیلوگرم و محمد اله ویسی در وزن 66- کیلوگرم عنوان دوم و نشان نقره را به گردن انداختند.
محمد بادره و سارو جیرانی نیز در همین رده سنی دو نشان نقره را به ترتیب در اوزان 55- و 90+ کیلوگرم بدست آوردند.
جودوکاران کردستانی در رده سنی نوجوانان با کسب پنج نشان نقره و برنز بر سکوی قهرمانی این زده تکیه زدند.
 
در پایان نتایج رده سنی جوانان سینا منوچهری، محمدحسین سرافرازی، مهران نوری و صهیب منوچهری چهار نشان زرین طلا را در اوزان 90- ، 81- ، 66- و 60- کیلوگرم برای کردستان به ارمغان آوردند و کردوان ظاهر نیز در وزن 55- کیلوگرم یک مدال نقره را از آن خود کرد.
همچنین در اوزان 73- و 100+ کیلوگرم به ترتیب سینا شیخ رشی و دانیال رسولی دو مدال برنز را کسب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز