۳۲۰ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردم یزد در جشن نیکوکاری برپامی‌شوند

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۷:۵۹
کد خبر: ۱۱۴۵۷۳۷
۳۲۰ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردم یزد در جشن نیکوکاری برپامی‌شوند
رییس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد یزد از برپایی ۳۲۰ پایگاه برای جمع‌آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: ۵۷ پایگاه در سطح شهرستان‌ها، ۱۲۱ مرکز نیکوکاری، ۱۲۷ مسجد و ۱۵ میعادگاه نماز جمعه کمک‌های مردم را دریافت و در بین خانوار تحت حمایت و نیازمند توزیع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا_یزد؛ "عباس نوابی" رییس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد یزد با اعلام برپایی 320 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال، اظهار کرد: آیین افتتاحیه جشن نیکوکاری در استان یزد ۱۳ اسفندماه در مدرسه متوسطه دخترانه شهید دهقان یزد با حضور مسئولان استانی و تعدادی از دانش آموزان این مدرسه برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال"عیدی برای همه" است افزود: زنگ نیکوکاری در روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه به‌صورت آنلاین و هم‌زمان از طریق فضای مجازی و سامانه آموزشی شاد به صدا درمی‌آید و روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اسفندماه نیز این نهاد نسبت به دریافت کمک‌های مردمی از طریق پایگاه‌های اصلی و میعادگاه‌های نماز جمعه اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان یزد برای تهیه ۵۰ هزار بسته عیدانه و معیشتی برای مددجویان تحت حمایت، نیازمند همراهی و مشارکت خیران است تا در مدت‌زمان باقیمانده تا سال جدید اقدام مؤثری در زمینه تأمین بسته معیشتی شب عید نیازمندان به عمل آورد.

نوابی در خصوص شیوه مشارکت نیکوکاران یزدی به‌صورت غیرحضوری در جشن نیکوکاری بیان کرد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ نزد بانک ملی یزد و همچنین کد دستوری تلفن همراه به شماره#۰۳۵*۸۸۷۷* در این کار خیرخواهانه مشارکت کنند.

وی همچنین افزود: سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir نیز از دیگر روش‌های پرداخت کمک‌ها به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی است.

وی یادآور شد: با توجه شیوع بیماری کرونا و عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس، این نهاد برای دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی با هماهنگی آموزش‌وپرورش و مدیران مدارس از طریق سامانه شاد (شبکه آموزش دانش‌آموزی)  نسبت به معرفی درگاه‌های  پرداخت غیرحضوری و شماره کارت‌های مجازی امداد به تلفن همراه اولیای دانش آموزان که در حین آموزش در کنار دانش آموزان هستند اقدام می‌کند تا در این رویداد ملی جشن نیکوکاری شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز