رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز:

رالی کویر تا کوهستان به درخواست سفرا به تعویق افتاد/ مسئولان به وعده خود برای اختصاص زمین عمل کنند

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۴۵۸۱۷
رالی کویر تا کوهستان به درخواست سفرا به تعویق افتاد/ مسئولان به وعده خود برای اختصاص زمین عمل کنند
رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با بیان اینکه مسئولان استان به وعده خود برای اختصاص زمین جهت احداث پیست تاکنون عمل نکرده اند گفت: رالی خودروهای سنگین تا پایان سال برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اردشیر درویشی اظهار کرد: علیرغم شیوع کرونا ومحدودیت های ناشی از آن امسال در بعد آموزش و برگزاری مسابقات مختلف عملکرد قابل قبولی را به ثبت رساندیم .

وی افزود: تا پایان سال نیز مسابقات موتورکراس بانوان را برگزار خواهیم کرد و رالی خودروهای سنگین بین اشتهارد تا طالقان برگزار خواهد شد.

درویشی از تعویق رالی کویر تا کوهستان به درخواست سفرای کشورهای خارجی خبردادو گفت: با توجه به شرایط خاص کشور در خصوص کرونا مقرر شد این رالی در سال آینده و عادی تر شدن شرایط  برگزار شود.

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز با گلایه از خلف وعده مسئولان استان برای اختصاص زمین 22 هکتاری برای ایجاد زیرساخت اتومبیلرانی استان گفت: علیرغم قول های داده شده  و پیگیری های مکرری که داشتیم اما در این خصوص هنوز به نتیجه مشخص نرسیده ایم و واگذاری صورت نگرفته است.

وی به برگزاری انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی در 16 اسفندماه اشاره کرد و گفت: بلاتکلیفی یکسال گذشته این فدراسیون آسیب زیادی به اتومبیلرانی و موتورسواری زد و در این بین کانون اتومبیلرانی و کشور و هیئت البرز تا حد بسیاری با تحرک وتلاش خود توانستند این خلا را پر کرده و برنامه های متنوعی را به اجرا در آورند.

درویشی در پایان گفت: ظرفیت های اتومبیلرانی وموتورسواری البرز بسیار بالا است و انتظار می رود مسئولان استانی در جهت توسعه این رشته ورزشی و ارتقا زیرساخت های آن همراهی لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز