معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

برای مقابله با کرونا از کوچ پیاده عشایر به لرستان جلوگیری می شود / دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز به مسافران خدمات رسانی نخواهند کرد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۶۱۰۲
برای مقابله با کرونا از کوچ پیاده عشایر به لرستان جلوگیری می شود / دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز  به مسافران  خدمات رسانی نخواهند کرد
محمود ثمینی گفت: امسال به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از کوچ پیاده عشایر به لرستان جلوگیری خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ ثمینی در  جلسه « ساماندهی کوچ عشایر »،اظهارکرد: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین حفاظت مراتع استان، از کوچ پیاده و زودهنگام عشایر به لرستان جلوگیری خواهد شد .

اوافزود: عشایر کوچ رو می بایست در موعد مقرر و پانزدهم اردیبهشت ماه کوچ خود را آغاز کنند .

ثمینی تصریح کرد: ضمن آنکه پیشگیری های لازم در زمینه کوچ زودهنگام عشایر جلوگیری به عمل خواهد آمد، حمل و نقل دام ها نیز صرفاً با وسایل نقلیه انجام شود و عشایر نیز به این موضوع تمکین کنند .

معاون استاندار لرستان بیان  کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا کوچ عشایر در امنیت کامل انجام شده و در عین حال آسیبی به منابع طبیعی استان نیز وارد نشود .

 ثمینی ضمن اشاره به سفرهای نوروزی،یاداورشد: با توجه به شرایط استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، نوروز را پذیرای هیچ مسافری در لرستان نخواهیم بود .

او با بیان اینکه رعایت بیش از پیش دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی یک ضرورت است، گفت: برخلاف سالیان گذشته، دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز هیچگونه خدماتی در قالب اسکان، بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری را به مسافران ارائه نخواهند داد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز