رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی:

۱۶۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان میامی پرداخت شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۴۶۳۷۳
۱۶۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان میامی پرداخت شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی گفت: ۱۶۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات از ابتدای فروردین امسال تا پایان بهمن برای اشتغال‌زایی در اختیار مددجویان این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمدمهدی اصغری افزود: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات مشاغل خانگی و مشاغل پایدار به مددجویان این شهرستان پرداخت شد.

وی گفت: تسهیلات اشتغالزایی برای اجرای ۳۴۹ شغل با سرانه بین ۵۰ میلیون ریال تا ۵۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان پرداخت شد.

اصغری با بیان اینکه این تسهیلات از طریق منابع بانکی و صندوق امداد ولایت پرداخت شده است ، اظهار داشت: طرح های اشتغال‌زایی در زمینه‌هایی چون کشاورزی، دامپروری، صنفی ، صنعت و خدماتی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بود.

وی ادامه داد: راهبران شغلی ، گروه های جهادی ، کانون خیران اشتغال و آموزش های اشتغالزایی نقش موثری در ایجاد شغل پایدار و فروش به موقع با قیمت مناسب کالا دارد.

وی با بیان اینکه ۳۵ میلیارد ریال از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده است ، افزود: ۷۲۰ مورد تسهیلات قرض الحسنه بین ۵۰ میلیون ریال تا ۳۰۰ میلیون ریال در راستای رفع مشکلات معیشتی، درمان، جهیزیه ، ساخت و تعمیرات مسکن مدد جویان و افراد بی بضاعت هزینه شده است.

وی گفت : پرداخت تسهیلات اشتغال با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی در آستانه سال جدید و برگزاری جشن نیکوکاری، گفت: جشن نیکوکاری با هدف جمع آوری کمک برای خانواده های نیازمند قبل از سال جدید ۱۴ اسفند ماه مصادف با تأسیس کمیته امداد امام راحل  به مدت یک هفته با شعار " عیدی برای همه " توسط این نهاد و مراکز نیکوکاری انجام می شود.

پرداخت کمک به مددجویان، کمک به پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و وتربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان ازجمله خدماتی است که به مددجویان ارایه می شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می کند که تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

۲ هزار و ۷۸۱ خانوار با جمعیت ۵۶۰۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی هستند.

شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز