با حضور معاون عمرانی استاندار ‌یزد؛

از سامانه‌های الکترونیکی شرکت گاز استان ‌رونمایی شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۶۳۸۰
​معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن رونمایی از سامانه های الکترونیکی شرکت گاز استان، گفت: امروز با گستردگی و توسعه خدمات زیربنایی ناچار هستیم با بهره‌گیری از فناوری های نوین خدمات مورد نیاز مردم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا پاسخ دهیم.

‌به گزارش خبرگزاری برنا_یزد؛ "محسن صادقیان" ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ظهر امروز با حضور در شرکت گاز استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل شرکت گاز استان، معاونین و کارکنان این شرکت اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاهش روابط فیزیکی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی،  نیازمند ارائه خدمات الکترونیکی به مردم هستیم و در یک سال گذشته شاهد پیشرفت های زیادی در این عرصه هستیم.

وی اعلام کرد: شرکت گاز استان یزد با بهره گیری از نیروهای توانمند در این حوزه نسبت به ارائه خدمات گسترده به صورت الکترونیکی اقدام کرده و می توان گفت همواره از شرکت های پیشگام و پیشتاز در این بخش بوده است.

‌صادقیان افزود: این شرکت از بانک‌های اطلاعاتی خوب و جامع برخوردار است که ارائه خدمات الکترونیکی بر بستر GIS را تسهیل می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیکی، کاهش زمان، کاهش هزینه، شفافیت، پاسخگویی، کارآمدی، اثر بخشی و درنهایت رضایتمندی در مشتریان را به همراه دارد، گفت: در معاونت هماهنگی امور عمرانی و در راستای ارائه خدمات الکترونیکی اقدامات خوبی توسط دستگاه های اجرایی، سازمان ها و شرکت های دولتی استان انجام شده که هر یک در جای خود کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است.

صادقیان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با  تجمیع بانک‌های  اطلاعاتی دستگاه های مختلف اجرایی به صورت یکپارچه و متمرکز، سیستم های یکپارچه اطلاعات داده مکانی استان یا سامانه SDI را راه اندازی نماییم.

‌وی ادامه داد: تشکیل سامانه اطلاعات داده مکانی استان به مدیران ارشد استان کمک می کند تا در برنانه ریزی ها و هدف گذاری ها و پروژه های عملیاتی و اجرایی با بهره گیری از این بانک اطلاعاتی بهترین و مناسب ترین تصمیم را اتخاذ نمایند ‌که می توانیم در کنار تحقق شهر الکترونیک و شهر هوشمند، برای رسیدن به استان هوشمند گام برداریم.

صادقیان افزود: امروز در حوزه عمرانی، سامانه های مختلفی را برای ارائه خدمات الکترونیک به کار می گیریم که شاید برخی از آنها در حوزه شهری و روستایی جزو اولین ها در کشور هستند و استفاده از این سامانه ها، صرفه‌جویی در زمان کارمندان، پیمانکاران و مردم را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: مهم‌‌ترین دستاورد ارائه خدمات الکترونیک، صرفه جویی در هزینه های مصرفی به ویژه در مصرف کاغذ است که با حذف مکاتبات کاغذی اداری، نقشه های فیزیکی و قبوض این صرفه جویی قابل توجه خواهد بود و پیشنهاد من به دستگاه های خدمات رسان استان این است که در هفته درختکاری سال جاری به نسبت صرفه جویی در مصرف کاغذ در ارائه خدمات الکترونیک، نسبت به کاشت نهال اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی در این جلسه به تعداد زیاد پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا در استان اشاره و تصریح کرد: از این هفته تا چند ماه آینده هر هفته شاهد بهره برداری و افتتاح پروژه های عمرانی در استان خواهیم بود.

نظر شما