طی سال جاری:

۲۶ هزار و ۸۷۷ مورد اشتراک‌پذیری جدید در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۴۶۵۸۴
۲۶ هزار و ۸۷۷ مورد اشتراک‌پذیری جدید در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی
رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی از ۲۶ هزار و ۸۷۷ مورد اشتراک‌پذیری جدید طی سال‌جاری در شهرستان‌های استان به جز شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، خلیل اکبری گفت: از اشتراک‌پذیری‌های صورت گرفته ۱۵ هزار و ۱۷۵ مورد شهری و ۱۱ هزار و ۷۰۲ مورد نیز روستایی بوده است.

وی همچنین با اشاره به ۱۱ هزار و ۷۲۵ انشعاب نصب شده شهری و روستایی در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی، اعلام کرد: از این انشعابات ۳۲۱۵ فقره شهری و ۸۵۱۰ فقره روستایی بوده است.

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه امسال ۸۱۵۸ متر از حفرات خالی شهری و روستایی توسط خود واحد بهره‌برداری شبکه‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۷۲۸ هزار و ۹۰۳ متر شبکه‌گذاری خط تغذیه و توزیع در سال‌جاری توسط واحدهای مهندسی و بهره‌برداری اجرا و تحویل شده است.

اکبری، همچنین گفت: امسال یک ایستگاه CGS، چهار ایستگاه TBS، شش ایستگاه  CNG و ۲۵ ایستگاه صنایع در در شهرستان‌های استان تحویل گرفته شده است.

وی ۴۴۹۱ مورد پایش دمای ادارات و برگزاری ۲۲ رزمایش، ۴ سپتیک اجرا شده در ایستگاه‌های CGS و اقدام برای جمع‌آوری اطلاعات باقی مانده مشترکان در قالب طرح حذف قبوض کاغذی، امدادرسانی، قرائت و تعویض کنتورها و رسیدگی با درخواست‌های تغییر محل نصب انشعابات را از دیگر اقدامات واحد بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز استان برشمرد.

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در ادامه با اشاره به ۶۱ مورد پیمان‌سپاری صورت گرفته از سوی این واحد در سال‌جاری، گفت: ۱۷ مورد از این‌ها مربوط به پیمان‌سپاری‌ عمده مطابق اجرا طرح طبقه گاز در بخش امداد قطع و وصل مشترکان بدحساب و کنتورخوانی، ۱۵ مورد نصب انشعابات متوسط، یک مورد جابجایی خط گازدار متوسط، ۲ مورد نصب انشعابات عمده، ۴ مورد تعمیر انشعابات متوسط و ۳ مورد نیز تعمیر انشعابات عمده بوده است.

اکبری، با بیان اینکه از پیمان‌سپاری‌های صورت گرفته ۴ مورد مربوط به اجرای شبکه متوسط و ۳ مورد نصب کنتور و رگلاتور متوسط، اظهار کرد: علاوه بر این ۲ مورد اجرای شبکه متوسط، ۳ مورد نصب کنتور و رگلاتور متوسط، ۲ مورد نصب انشعابات متوسط و ۵ مورد نیز تعمیر انشعابات متوسط در حال پیمان‌سپاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز