تنیسور آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی بانوان راه یافت

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۶۹۷۳
تنیسور آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی بانوان راه یافت
بانی سعید تنیسور آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی راه یافت.

‎به گزارش برنا آذربایجان‌غری، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس بانوان در تهران برگزار شد و شهرزاد بانی سعید یکی از ۲ تنیسور استان آذربایجان‌غربی، جواز حضور در مرحله نخست اردوی تیم ملی تنیس را کسب کرد.

بانی‌سعید، یکی از ۱۴ تنیسوری است که در نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی از ۱۶ تا ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۰ در تهران حضور خواهد یافت و درصورت موفقیت، یکی از نفرات تیم ملی برای حضور در مسابقات فدکاپ کشور مالزی که تیرماه برگزار خواهدشد، انتخاب می‌شود.

به گفته صمدیان رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی،  رومینا زینالی دیگر تنیسور آذربایجان‌غربی نیز در این رقابت حضور داشت که به دلیل آسیب‌دیدگی موفق به کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی نشد.

 مشکات الزهرا صفی از البرز، فاطمه سادات زنجانی از تهران ، غزاله ترکمن از تهران ، ماندگار فرزامی از تهران ، کیانا صولتی از البرز ، پرنیا رکن آبادی از اصفهان ، آریسا سبزه زار از کرمان ، مهتا خانلو از تهران ، سارا آزاد دوست از تهران‌، شهرزاد بانی سعید از آذربایجان غربی، پادنا قورچیان از البرز ، عسل حاج هادیان از اصفهان ، نسترن چوبینه از فارس و مهراز رضویان از اصفهان در نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی که از ۱۶ لغایت ۳۱ فرودین ماه سال ۱۴۰۰ در تهران برگزار می شود حضور پیدا می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز