"یکتا افروز" فرصتی برای نمایش شایستگی دختران هندبالیست البرز

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۸:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۷۶۵۵
یکتا افروز فرصتی برای نمایش شایستگی دختران هندبالیست البرز
مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها و دسته جات بانوان کشور با کسب عنوان ارزشمند سومی دختران البرزی ودرخشش آنها در جمع تیم های قدرتمند همراه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این مسابقات از 10 تا 15 اسفندماه با حضور برترین های کشور در اصفهان برگزار شد و نماینده البرز نیز حضوری موفق در آن داشت.

منتخب دختران البرزی با حمایت و همراهی شرکت یکتاافروز توانستند فرصت حضور در مسابقات کشوری را کسب کنند و در سالی که کرونا بر همه فعالیت های ورزشی سایه افکنده بود دستاوردی ارزشمند را در واپسین روزهای 99 برای البرز رقم بزند.

استان البرز از صنعتی ترین نقاط کشور است و نقشی ویژه در جهش تولید ودرآمدهای ارزی کشور ایفا می کند و حال در اتفاقی فرخنده برخی از صنعتگران علاقمند به ورزش به یاری استعدادهای پرشمار البرزی آمده اند و مسیر موفقیت آنها را هموار می کنند.

هندبال البرز همواره پر از استعدادهای بیشمار بوده اما نبود منابع مالی و یک مدیریت منسجم و آشنا با هندبال زمینه عقب ماندگی آن را در سالهای اخیر فراهم کرده  وحال به نظر می رسد این هیئت ورزشی توانسته با پیوند مناسب ورزش وصنعت و بهره گیری از یک مدیریت جوان وبا انگیزه روزهای خوبی را برای خود رقم بزند.

کسب عنوان سومی دختران البرز در لیگ جوانان کشور با حمایت شرکت یکتاافروز آغاز راه است و به طور حتم از این رشته توپی البرز و موفقیت های آن در آینده بیشتر خواهیم شنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز