مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان خبر داد:

۳ باب کتابخانه عمومی در لرستان به افتتاح می رسد

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۴۷۹۱۲
۳ باب کتابخانه عمومی در لرستان به افتتاح می رسد
فرشته طهماسبی از افتتاح 3 باب کتابخانه عمومی در شهرستان های الیگودرز و بروجرد در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ طهماسبی در هفتمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان،اظهارکرد: بر اساس جمعیت استان و تعداد کتابخانه های عمومی موجود، توسعه فیزیکی کتابخانه های عمومی به صورت ویژه در اولویت کاری سال 99  این اداره کل قرار گرفت که خوشبختانه با همکاری همه دست اندرکاران، نتیجه این امر افتتاح چند باب کتابخانه عمومی و همچنین پیشرفت مطلوب پروژه های عمرانی استان بود.

اوافزود: پروژه ساخت کتابخانه های عمومی درجه یک شهرستان الیگودرز، شهید باهنر و شهید ساکی شهرستان بروجرد نیز مراحل پایانی خود را طی  می نماید. همچنین با مساعدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور خرید تجهیزات کتابخانه های مذکور صورت پذیرفته و به محض تحویل ساختمان ها توسط دستگاه های مجری، تجهیزات نیز در محل مستقر خواهند شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این سه باب کتابخانه عمومی تا پایان سال جاری به بهره برداری رسیده  و خدمت رسانی به علاقمندان را آغاز خواهند کرد.

طهماسبی همچنین به سایر پروژه های ساخت کتابخانه عمومی در سطح استان اشاره کرد وگفت: انتظار می رود سایر کتابخانه های عمومی در دست ساخت به ویژه کتابخانه مرکزی که از خواسته های بحق مردم بوده نیز در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری برسند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز