آغاز پویش ملی بانوی مهربانی در کردستان

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۷:۰۶
کد خبر: ۱۱۴۸۲۹۸
آغاز پویش ملی بانوی مهربانی در کردستان
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: پویش ملی بانوی مهربانی در راستای جمع‌آوری کتاب و اسباب بازی برای کودکان محروم نیازمند در استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ لیلا آژیر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اظهار داشت: طرح پویش ملی بانوی مهربانی با همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان و سازمان مردم نهاد "خانه ساریژ نیشتمان" به عنوان مجری استانی طرح در کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح در تمام شهرستان‌های استان و با کمک مشاوران زنان و خانواده فرامانداری‌ها و یک سازمان مردم نهاد محلی، با نظارت دفترامور بانوان و همکاری مجری طرح پیش می‌رود.

 مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: در قالب این طرح هدایایی شامل کتاب، اسباب‌بازی و وجوه نقد از سوی افراد و خانواده‌های خیر برای خرید این اقلام برای کودکان مناطق محروم جمع‌آوری می‌شود.

وی یکی از اهداف این طرح را پرورش حس مسوولیت‌، نوعدوستی، دلسوزی و همدلی در کودکان اعلام کرد و گفت: در این طرح خانواده‌ها می‌توانند کودکان خود را تشویق کنند که کتاب‌ها و وسایل بازی خود را لازم ندارند به همسن و سالان نیازمندشان تقدیم کنند و از این طریق نوعدوستی و درک متقابل از نیازهای سایرین را در آنان پرورش دهند.

آژیر افزود: خانواده‌های زیادی هستند که در منازل خود با انباشت اسباب‌بازی‌ها و کتاب‌های بلااستفاده مواجه‌‎اند و در این ایام پایانی سال که مشغول خانه‌تکانی هستند می‌توانند با استفاده از این طرح وسایل اضافی و در حد نو خود را به دست کودکان نیازمند برسانند.

وی با بیان اینکه پویش ملی بانوی مهربانی هم‌اکنون در تمام شهرهای استان در حال اجرا است و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است، ابراز امیدواری کرد، استان کردستان در اجرای یان طرح یکی از استان‌های موفق کشور باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز