استاندار البرز عنوان کرد:

گره‌گشایی پروژه های بزرگ عمرانی البرز با نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۸۳۶۹
گره‌گشایی پروژه های بزرگ عمرانی البرز با نگاه ویژه سازمان برنامه 
و بودجه
استاندار البرز با تاکید بر اینکه سازمان برنامه وبودجه به اهمیت البرز درکشور آگاه است گفت: در این راستا طرح ها و پروژه های بزرگی در حوزه های مختلف استان بخصوص راهسازی تسریع و گره گشایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی صبح امروز یکشنبه در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور توجه ویژه ای به مسائل استان داشته اند و به اهمیت البرز برای کشور واقف هستند از این رو از تلاش های ایشان قدردانی می کنیم.

وی افزود: اکنون آزادراه غدیر، منطقه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه همت در البرز، قطار برقی کرج-هشتگرد، توسعه ومسافربری شدن فرودگاه پیام و... که از اهمیت بالایی برخوردار هستند، در سایه این توجهات و همراهی ها به سرانجام رسیدند.

وی افزود: کمربندشمالی کرج نیز مشمول اعتبارات دولتی شد و در نیمه اول سال 1400 به بهره برداری می رسد و قطار شهری کرج نیز امید است در نیمه اول سال آینده برای عموم مردم تکمیل شود.

استاندار البرز گفت: از رییس محترم سازمان برنامه و بودجه دعوت کردیم که قبل از پایان سال برای بازدید از روند تکمیل پروژه های کمربندشمالی و قطار شهری کرج که اعتبارات دولتی برای انها تزریق شد، دیدن کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز