رییس هیئت قایقرانی لرستان خبرداد :

ماندگاری تیم لیگ برتری ناتریورسام با تغییر نام تیم بنا سازان اماج در لرستان / برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی در سد حوضیان الیگودرز در آینده نزدیک / خرید ۷فروند قایق کانوپولو

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۸:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۸۳۸۸
ماندگاری تیم لیگ برتری ناتریورسام  با تغییر نام  تیم بنا سازان اماج در لرستان  / برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی در سد حوضیان الیگودرز در آینده نزدیک / خرید ۷فروند قایق کانوپولو
هومن صارمی گفت: با مساعدت مدیرکل ورزش وجوانان لرستان تیم لیگ برتری ناتریورسام با تغییر نام بنام تیم بنا سازان اماج در لرستان ماندگار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  صارمیان،در گفت وگو با رسانه ها،اظهارکرد:خوشبختانه با مساعدت وپیگیری  حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان و درخواست ومذاکره  هیئت مدیره قایقرانی لرستان با یکی از دوستداران این ورزش مفرح   تیم ناتریورسام با تغییر اسم  بنام تیم بنا سازان اماج،توانستیم این تیم لیگ برتری را با خرید آن در لرستان ماندگار کنیم و در آینده به نام لرستان در لیگ برتر به کار خود ادامه دهد.

او افزود:هیئت جدید قایقرانی لرستان با بهره گیری از تجربیات قهرمانان این ورزش پرشور و تلاش های مستمر ورزش دوستان رشته قایقرانی خیلی از رشته هاوکمیته های این هیئت که زیر مجموعه میباشند در اغلب شهرستان ها درسطح استان در حال فعال شدن میباشند.

رئیس هیئت قایقرانی لرستان تصریح کرد:هر چند برخی از تیم های حاظر در لیگ استان وکشور بخش خصوص محسوب می شوند و حمایت از آنان توسط مالکین و مدیران آنان صورت می پذیرد و ارتباط چندانی با هیئت قایقرانی لرستان ندارند ولی ما در حد توان وبضاعت خود در صورت لزوم وبا مشورت هیئت مدیره از هیچگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

صارمیان گفت:خوشبختانه هیئت  جدید قایقرانی لرستان در بدو ورود خود توانسته اقدامات وفعالیت های خوبی صورت دهد که می توان به خرید 7فروند قایق کانوپولو اشاره کرد که جان تازه ای به قایقرانی استان می دهد به طوری که موجب خوشحالی وامید در  همه ورزشکاران حاظر دراین رشته مفرح در لرستان شده است.

او گفت:همچنین فراهم نمودن برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی در سد حوضیان الیگودرز در آینده نزدیک،و احیا نمودن قایق قدیمی دراگون بت که صدرصد تخریب بود وهیچ گونه استفاده ای از آن نمیشد با تلاش و پیگیری اعضا هیئت  قایقرانی لرستان ،از دیگر اقدامات برجسته هیئت جدید قایقرانی استان میباشد.

صارمیان خاطر نشان کرد:هیئت  قایقرانی لرستان با اتکال به خداوند متعال و همکاری مدیرکل جوان و پرتلاش ورزش وجوانان استان در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای ارتقا جایگاه قایقرانی لرستان خواهد داشت و با اتحاد همدلی وهمفکری به اقدامات خود ادامه خواهیم داد.

 

 

نظر شما