فریب تبلیغات نادرست درباره داروهای کرونایی را نخورید!

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۱۴۸۶۳۴
فریب تبلیغات نادرست درباره داروهای کرونایی را نخورید!
مشاور روانشناسی دانشگاه ازاد اسلامی مشهد از رواج تبلیغات فیک و ناشناخته داروهای بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش برنا ، امید عنایتیان دانشجوی دکتری و مشاور روانشناسی دانشگاه ازاد اسلامی مشهد گفت: دهن بینی و اعتماد به تبلیغات نادرست یک معضل بزرگ است از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تبلیغ کنندگان داروهای مختلف بیکار ننشسته اند و تبلیغات دارو‌های ناشناخته خود را بیشتر از پیش انجام می دهند.

او افزود: متاسفانه مردم عزیز ما بدون آنکه تحقیقی درباره چگونگی تولید داروی پیشنهادی یا نتایج آن داشته باشند به سمت آن رفته و با قیمت‌های کلانی هم آن‌ها را خریداری می کنند که گاهی اوقات متحمل ضرر‌های زیادی هم می شوند.

دانشجوی دکتری و مشاور روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ادامه داد: یکی از دلایل استقبال از دارو‌های ناشناخته و استفاده از ان تبلیغات فضای مجازی و بولد کردن آن از طریق چهره‌های شناخته شده می باشد که طرفداران آن‌ها بدون هیچ تحقیقی اقدام به خرید و استفاده از آن میکنند.

عنایتیان بیان کرد: یکی دیگر از دلایل استفاده دارو‌های ناشناخته ویرووس کرونا دهن بینی و زود باوری مردمان ساده انگار می باشد که متاسفانه تفکر نقادانه و اطلاعات کافی از دارو‌ها را ندارند.

او تصریح کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم فریب هر برند ناشناخته و بولد شده را نخورند و برای حفظ سلامتی خود و خانواده اقدام به استفاده از هر دارویی را نکنند و با تحقیق و بررسی هر دارو از چگونگی و مصرف آن مطلع شوند تا مشکلات غیر قابل جبرانآن باعث اتفاقات تلخ تری برای آن‌ها نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز