محدودیت های کرونایی در خصوص تردد شبانه خودروها برداشته نمی شود!

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۸۶۳۹
محدودیت های کرونایی در خصوص تردد شبانه خودروها برداشته نمی شود!
رییس پلیس راهورقم از اعلام جزئیات محدودیت های تردد وسایل نقلیه برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و تاکید کرد: محدودیت های کرونایی درخصوص تردد شبانه خودروها دراین استان همچنان پابرجاست.

به گزارش برنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ غلامرضا صدفی با اعلام این خبر اظهار داشت: روزهای پایانی سال را پیش رو داریم و به رسم سنت دیرینه، هر ساله مردم این روزها در حال تدارک برای ایام عید نوروز می باشند.

وی ادامه داد: از مردم قدرشناس استان می خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تاکید پزشکان و متولیان امر بهداشت و درمان، از ترددهای غیرضروری پرهیز و برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنند.

وی افزود: محدودیت تردد شبانه خودروها در شهرها از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح همچنان ادامه دارد و هم استانی های گرامی در این ساعات در سطح شهرها تردد نکنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس موظف به کنترل ترددها است و در صورت مواجهه با تخلف و تمرد از این محدودیت ها، جریمه پیش بینی شده برای خودروهای متخلف اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان در خاتمه یادآور شد: با رانندگانی که اصرار به تخلف داشته باشند و با سهل انگاری خود موجب تهدید سلامت عمومی شوند با جدیت برخورد خواهد شد.

 

نظر شما