باحضور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان انجام گرفت ؛

‍ افتتاح زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی داریاب دورود

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۸۷۵۳
‍ افتتاح زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی داریاب دورود
در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان زمین فوتبال چمن مصنوعی داریاب در شهرستان دورود افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ روز یکشنبه  در مراسمی با حضور حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ؛گودرزی نماینده مردم دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی ،خدانظر دریکوند فرماندار دورود و جمعی دیگر از مسئولین محلی زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی روستای داریاب دورود  به بهره برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی داریاب اظهار کرد: این مکان ورزشی از سال ۱۳۹۷ آغاز و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

 حشمت‌الله امان الهی  افزود: مساحت این زمین ورزشی یک‌ هزار متر مربع است که از محل اعتبارات استانی تامین و امروز شاهد به بهره‌برداری رساندن از آن هستیم.

او تصریح کرد: برای احداث این زمین چمن مصنوعی هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان بیان  کرد: یکی از الزامات و برنامه‌های پیش روی اداره کل ورزش و جوانان لرستان توسعه یکنواخت و اجرای عدالت در همه مناطق استان است و از این رو تلاش داریم در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم نگاه ویژه و موثری داشته باشیم و از همین رو امروز شاهد افتتاح این مکان ورزشی در این نقطه از استان باشیم.

بر اساس این گزارش آیین افتتاحیه مجموعه زمین چمن مصنوعی داریاب دورود با حضور فرماندار شهرستان و نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ریاست و پرسنل اداره ورزش و جوانان دورود و شماری از مسئولین محلی و اهالی داریاب برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز