سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ:

برخی دستگاه‌ها برای استقرار ادارات بهانه‌جویی می کنند/ پیگیر تاسیس هنرستان کشاورزی هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۱۴۸۸۹۸
برخی دستگاه‌ها برای استقرار ادارات بهانه‌جویی می کنند/ پیگیر تاسیس هنرستان کشاورزی هستیم
سرپرست فرمانداری شهرستان تازه تاسیس چهارباغ با گلایه از بهانه جویی برخی دستگاه ها برای استقرار ادارات شهرستانی گفت: چهارباغ با برنامه ریزی های صورت گرفته به محیطی ناامن برای متخلفان، معتادان متجاهر و خلافکاران تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، قدرت الله شمیرانی اظهار کرد: متأسفانه برخی دستگاه ها با بهانه جویی های  مختلف از قبیل نبود چارت و اعتبار، استقرار ادارات در شهرستان را به تأخیر می اندازند اما بنده تأکید می کنم فرمانداری  چهار باغ آمادگی کامل دارد به اداراتی که تا پایان سال جاری نسبت به استقراردر شهرستان اعلام آمادگی کنند به صورت رایگان دفاتر کار ارائه دهد اما اگر ارگانی بعد از پایان سال جهت استقرار اداره و یا دفتر اقدام نماید باید تمام هزینه های تهیه زمین و فضای استقرار دفتر را پرداخت کند.

وی جهاد کشاورزی، سازمان صمت، شبکه بهداشت و سازمان محیط زیست را جزء پیشتازان استقرار دفاتر در شهرستان نامید و ضمن تقدیر از مدیران دستگاه های ذکر شده، از سازمان صنعت ومعدن وتجارت استان به خاطر همکاری جهت  توزیع اقلام تنظیم بازار در شهرستان تشکر و قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه در هفته گذشته با همکاری ومساعدت سازمان صمت و اتاق اصناف شهرستان قریب به 7 تن مرغ  به نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف شهر وهمچنین روستاها توزیع شد.

شمیرانی در خصوص معضل روشنایی معابر، فاضلاب منطقه مهدی آباد، مرکز خرید و فروش خودرو وهمچنین  جاده مهرشهر به نظرآباد نیز گفت: اقدامات مناسبی در این زمینه ها صورت گرفته که انشاالله در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری چهار باغ در خصوص جذب نیروی بومی که مطالبه خیلی از جوانان شهرستان است نیز تاکید کرد: در صورتی که مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه جهت استخدام نیرو اخذ شود قطعاً اولویت فرمانداری با جذب جوانان تحصیل کرده و متخصص بومی شهرستان خواهد بود.

وی افزود: از اولویت های کار بنده در فرمانداری چهار باغ رسیدگی به  امور جوانان است و درب اتاق بنده همیشه برای جوانان باز است و به بخشداران نیز تأکید خواهم کرد که  باید مطالبات به حق جوانان را در اولویت قرار دهند.

شمیرانی خاطر نشان کرد: در جلسه ای که با حضور وزیر محترم آموزش وپروش در استانداری البرز برگزار شده بود مقرر شد در استان البرز هنرستان کشاورزی تاسیس شود و فرمانداری چهار باغ آمادگی کامل دارد این هنرستان در این شهرستان مستقر شود و پیگیری های لازم در خصوص نیز در حال انجام است.

این مسئول ضمن تبریک مجدد به خاطر ارتقاء چهار باغ به شهرستان گفت:از تلاش ها و اقدامات جناب آقای دکتر شهبازی استاندار محترم البرز، دکتر حدادی نماینده محترم مردم در مجلس، حجت الاسلام محمدی امام جمعه محترم شهرستان، اعضا محترم شورا، شهردار و دهیاران عزیز تشکر میکنم که با تلاش های  خود این آرزوی چند ساله مردم را محقق کردند اما از این مهم تر آن است که با تلاش خود عملاً این ارتقاء را برای مردم نمایان کنیم و این مهم محقق نمی شود مگر با وحدت، همدلی و تلاش جهادگونه همه مسئولین.

 

نظر شما