نمی‌خواهیم آرامش و امنیت جامعه به خطر بیافتد / امنیت آذربایجان‌غربی امنیت ایران است

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۹۲۲۷
نمی‌خواهیم آرامش و امنیت جامعه به خطر بیافتد / امنیت آذربایجان‌غربی امنیت ایران است
چهارمین نشست صمیمی مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با خبرگزاری‌ها و فعالین مجازی استان برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، مدیرکل اطلاعات استان برای چهارمین با خبرنگاران و فعالین مجازی استان آذربایجان‌غربی دیداری صمیمی برگزار کرد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی در این نشست با اشاره به اینکه تمام تلاش سربازان گمنام امام زمان حفظ امنیت و آرامش  جامعه و برخورد با فساد و ارازل و اوباش است گفت: امنیت آذربایجان‌غربی، امنیت کشور است و در این خصوص تمام تلاش ما در حفظ امنیت و مبارزه با فساد تداوم خواهدداشت.

وی افزود: هشدار و برخورد به‌عنوان مهم‌ترین وظایف ما مطرح است و در طی یک سال گذشته بیش از ۲۰۰ مورد هشدار به مسئولین داده شده است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد در استان با جدیت و قدرت بیشتری تداوم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در حوزه با مبارزه با مفاسد اقتصادی مانع بیش از ۵٠٠٠ میلیارد تومان فرار مالیاتی و قاچاق کالا و ارز شدیم.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی افزود: در برخورد و دستگیری‌ها، هرگز نگاه سیاسی و جناحی نداریم و در شهرهای مختلف استان و حتی در نهادهایی چون شهرداری و شوراهای شهر شاهد دستگیری‌هایی بوده‌ایم با این حال طبق قانون پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه حل مشکلات معیشتی و دغدغه‌های تورم و بیکاری و دهها نکته ریز و درشت هم جزو دغدغه‌های سربازان گمنام امام زمان است که در گمنامی باقی مانده و به همین گمنامی هم افتخار می کنند ، خطاب به رسانه‌ها، گفت : مدیران رسانه‌های گروهی ما باید ملی ، آرمانی و جهانی فکر کنند و از بحث‌های قومیتی و حاشیه‌ای که باعث ایجاد فضای ناامنی روانی در جامعه می شود خودداری کنند.

وی اضافه کرد: در سال جاری ۱۵ باند جعل مدرک تحصیلی شناسایی و متلاشی شده است ضمن اینکه بیش از ١٠۴٣ هکتار زمین‌خواری به ارزش ٣هزار میلیارد تومان در سال جاری جلوگیری به عمل آمده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی ادامه داد: در چند وقت اخیر، رقیب سلطان موز و چندین تن از ارازل و اوباش نیز دستگیر شدند و  دستگیری و برخورد با اراذل اوباش نیز یکی از برنامه‌های مهم این مجموعه بوده و در دستور کار قرار دارد..

وی گفت: تا پایان سال همه ارازل و اوباش دستگیر و برخورد خواهدشد و مانع تداوم فعالیت آنها در استان خواهیم شد.

وی افزود: مردم مطمئن باشند اگر  تخلفی در شورای شهر و بدنه شهرداری صورت گرفته باشد تا آغاز انتخابات شورا با آن مبارزه و برخورد خواهد شد و سربازان گمنام و فرزندان شما در این نهاد و استان اجازه نخواهند داد حقی از مردم ضایع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز