سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان طالقان:

اولین پیست دوومیدانی طالقان احداث می‌شود/ جوانان برای ایجاد سازمان مردم نهاد وارد شوند

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۹۴۶۳
اولین پیست دوومیدانی طالقان احداث می‌شود/ جوانان برای ایجاد سازمان مردم نهاد وارد شوند
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان طالقان با اشاره به آماده سازی و بهره برداری 4 زمین چمن فوتبال روستایی در سال جاری گفت: تلاش می کنیم اولین پیست دوومیدانی طالقان را در سال آینده ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی عباسی اظهار کرد: امسال با حمایت های اداره کل ورزش وجوانان استان البرز زمین های چمن فوتبال در روستاهای مهران، امیرنان و سوهان افتتاح شد و روستای کش نیز مراحل پایانی خود را می گذارند.

وی افزود: زمین چمن طبیعی شهرستان نیز امسال مورد بهره برداری قرار گرفت و در حال حاضر برای خدمات دهی در آغاز سال آینده بهسازی شده است.

عباسی با بیان اینکه تلاش می کنیم امکانات جانبی زمین چمن طبیعی شهرستان اعم از رختکن ها و سرویس ها را ایجاد کنیم گفت: با مساعد شهردار محیط پیرامونی زمین چمن تسطیح شده است و در تلاشیم اولین پیست خاکی دوومیدانی شهرستان طالقان را راه اندازی کنیم.

متولی ورزش وجوانان شهرستان طالقان به حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: در این بخش شورای مشورتی جوانان شکل گرفته و مطالبه گری ها در این حوزه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه شهرستان طالقان فاقد سازمان مردم نهاد جوانان است و به همین دلیل نتوانسته ایم اعتبارات تخصیصی در این بخش را جذب کنیم.

عباسی در پایان گفت: انتظار می رود جوانان توانمند طالقان به این حوزه وارد شوند و با راه اندازی سمن و ارائه طرح های مختلف پویایی لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز