مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خبرداد :

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی راه هشتگرد به طالقان/ بهره‌برداری در آینده‌ای نزدیک

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۱۴۹۴۹۳
پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی راه هشتگرد به طالقان/ بهره‌برداری در آینده‌ای نزدیک
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی پروژه راه هشتگرد به طالقان خبرداد و گفت: این محور مهم مواصلاتی در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رضا خالقی اظهار کرد:روز گذشته در راس هیأتی از پروژه احداث راه هشتگرد  طالقان بازدید شد و اقدامات اخیر پیمانکار در روزهای اخیر را مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در سنوات گذشته عملیات عمرانی این پروژه با  مشکلاتی مواجه بود  اما با پیگیری های مکرر و بازدید هفتگی که انجام شد و دستورات صادر شده به پیمانکار و مشاور طرح در 2 ماه اخیر و به رغم شرایط بد جوی و سرمای شدید هوا شاهد اتمام قطعه سوم و پیشرفت 90 درصدی در سه قطعه و همچنین نصب گاردریل ، نیوجرسی بتنی و سازه های ایمنی در کل مسیر  هستیم.

خالقی با بیان اینکه سرعت در عملیات عمرانی در این پروژه به معنی کاهش کیفیت و ایمنی در ساخت راه نخواهد بود عنوان کرد: تمام نکات مهندسی و ایمنی به صورت روزانه توسط مهندسان و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز رصد می شود.

وی در پایان گفت: این نوید را به مردم شریف استان البرز به ویژه ساکنین محترم شهرستان طالقان می دهم  که ساخت این پروژه در روزهای آتی و ایام تعطیل سال جدید بدون توقف و  به صورت 3 شیفت ادامه خواهد داشت تا درآینده بسیار نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از این مسیر زیبا و مهم استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز