مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

سمنانی‌ها ۱.۶ میلیارد ریال در طرح زمستانه کتاب خریدند

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۹۶۰۱
سمنانی‌ها ۱.۶ میلیارد ریال در طرح زمستانه کتاب خریدند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال کتاب در شانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان "زمستانه کتاب ۹۹" به شهروندان این استان ارایه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فرشید فلاح روز سه شنبه به رسانه ها گفت: ۴۰۳ میلیون ریال یارانه در این دوره از طرح یارانه‌ای کتاب به استان سمنان اختصاص یافته بود که بیش از ۳۸۵ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال توسط دوستداران کتاب جذب شد.

وی با بیان اینکه در طرح پائیزه کتاب ۹۹ در استان سمنان ۱۰ کتابفروشی برای مشارکت ثبت‌نام و همکاری داشتند اظهار داشت: در مدت اجرای این طرح با عرضه سه هزار و ۷۹۰ جلد کتاب، یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۴۷۷ هزار ریال کتاب توسط ۱۰ کتابفروشی به متقاضیان کتاب در استان سمنان ارائه شد.

فلاح ادامه داد: در این دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها هر خریدار می‌توانست با ارائه کارت ملی تا سقف ۲ میلیون ریال کتاب خریداری کند.

وی یادآور شد: در مدت هفت روز این طرح از نهم تا شانزدهم اسفند ۹۹ افراد مجاز به خرید کتاب از کتابفروشی‌های عضو این طرح بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: در طرح "زمستانه کتاب ۹۹" به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز