معاون استاندار سمنان:

ارزیابی دستگاه های اجرایی باید منجر به افزایش کیفیت خدمات شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۹۶۰۹
ارزیابی دستگاه های اجرایی باید منجر به افزایش کیفیت خدمات شود
معاون استاندار سمنان گفت : ارزیابی‌های دستگاه های اجرایی در بحث قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، باید منجر به ارتقاء کیفیت ارائه خدمات شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ در جلسه شورای ارزیابی دستگاه های اجرایی در اجرای ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، گفت: ارزیابی‌ها از دستگاه‌های اجرایی در اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، باهدف ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات در این دستگاهها انجام شده است.
وی افزود: با انجام ارزیابی ها، باید شاهد ایجاد تغییرات محسوسی در بحث اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سطح استان باشیم.
شریفی نژاد گفت: خروجی ارزیابی ها نهایتاً باید منجر به ارتقاء کیفیت خدمات شده و مردم نیز بتوانند به صورت ملموس این تغییرات را احساس کند.
وی همچنین با انتقاد از عدم همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی در ارسال مستندات مرتبط با ارزیابی اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بر توجه و حساسیت دستگاه‌های اجرایی به این امر تاکید کرد و اظهار داشت : نیاز است تا در اجرای ارزیابی ها راستی آزمایی در خصوص مستندات انجام شده و حفظ امانت در امتیازات کسب شده صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز