وضعیت فعلی آذربایجان‌غربی می تواند آرامش قبل طوفان باشد

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۹۶۳۰
رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی گفت: وضعیت فعلی استان، می تواند آرامش قبل طوفان باشد .

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی احمد آقاپور در چهاردهمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات کرونای آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی در شیوع بیماری کرونا وضعیت ثابت و پایداری را سپری می کند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی در ادامه افزود:  وضعیت فعلی استان می تواند آرامش قبل طوفان باشد و در صورت تداوم عادی انگاری توسط مردم و مسئولین شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری و فوتی باشیم.

وی بیان کرد: در صورت باز شدن مرزهای استان تردد صورت می گیرد و اتصال کوتاه انجام می شود و احتمال ورود ویروس افزایش می یابد.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی درباره شدت بیماری ویروس جهش یافته انگلیسی بیان کرد: شدت انتقال بیماری در ویروس جهش یافته انگلیسی بسیار بالا است و مدت ۷۲ ساعت می تواند بیمارستان ها را کلاپس کند.

آقاپور درباره ابتلای کودکان افزود: میزان ابتلای کودکان ۳ برابر شده است.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه با توانایی اساتید دانشگاه علوم پزشکی و مسئولینی که در یک سال گذشته با همدلی و هم سویی که در استان بوده بیماری در استان به خوبی مدیریت شده است. با کمترین بی دقتی ممکن است وضعیت بدتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز