رییس پلیس راهور البرز خبرداد:

افزایش ساعت کار مرکز تعویض پلاک خودرو / ارائه خدمات فقط از طریق سامانه نوبت‌دهی

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۰۰۲۹
افزایش ساعت کار مرکز تعویض پلاک خودرو / ارائه خدمات فقط از طریق سامانه نوبت‌دهی
رئیس پلیس راهور استان البرز از افزایش ساعت کار مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو استان در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: با تصمیم مسئولان پلیس راهور ناجا و در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ایجاد ازدحام و تراکم کاری در روز های پایانی سال، ساعت کاری مرکز تعویض پلاک استان افزایش یافت.

وی بابیان اینکه ساعت پذیرش مراکزشماره گذاری و تعویض پلاک قزلحصار از 18 اسفند تا پایان سال، 3 ساعت افزایش یافته است، افزود: ساعت فعالیت این مراکز در کلیه روزهای هفته حتی پنج شنبه ها از ساعت 7 الی 17 خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان البرز درخصوص تجمع صاحبان خودرو درمرکز تعویض پلاک، اظهار کرد: بعد از شیوع بیماری کرونا، نیروی انتظامی برای پیشگیری از انتقال این بیماری اقدام به تشکیل یک سامانه جامع آنلاین جهت نوبت‌دهی به شهروندان در مراکز تعویض پلاک کرد و اکنون تمامی برنامه‌های زمان‌بندی جهت تعویض پلاک فقط از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

سرهنگ شرق در پایان، با بیان اینکه این تصمیم در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان اتخاذ شده است، از مردم خواست که جهت رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از ویروس کرونا، فقط در ساعت اعلام شده شده از سوی سامانه به مراکز تعویض پلاک مراجعه و از هرگونه تجمع غیرضروری خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز