دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان خبر داد:

بخشش اجاره تا تسویه بدهی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی نیازمندان استان سمنان

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۰۱۸۳
بخشش اجاره تا تسویه بدهی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی نیازمندان استان سمنان
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان از بخشش اجاره تا تسویه بدهی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی نیازمندان استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی کاشفی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان،گفت: بسیج اگر جهادی حرکت نکند در واقع وجود ندارد و امروز اولویت ما استفاده از فرصت‌ها با استفاده از تفکر جهادی برای خدمت به مردم و محرومین است.

او افزود: رزمایش مواسات و کمک مومنانه در واقع نهضتی مردمی بوده و بدان معناست که ما ضمن عدم غفلت از ارزش‌های اسلامی، از اقشار نیازمند هم غافل نیستیم.

مهدی کاشفی افزود: بسیج به عنوان جبهه خدمت رسان با حضور داوطلبانه مردم به عنوان موتور محرکه جریانی را به راه انداخته است، به طوری که این افراد از رفاه، آسایش و حق و حقوق خود گذشتند و امروز طلایه‌دار جبهه خدمت‌رسانی شدند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا همدلی و نوع دوستی برای کمک و یاری به نیازمندان بیشتر شده است تصریح کرد: یکی از اقسام کمک در این دوران بخشودگی اجاره مغازه و مسکن بوده که همدلی مردمی در این دوران اتفاقات خوبی را در این بخش رقم زده است.

او تصریح کرد: به همت سپاه، اقشار مختلف بسیج و گروه زیادی از خیرین در امسال اجاره بیش از ۱۰۹۵ خانواده نیازمند تسویه و یا بخشوده شده است.

کاشفی افزود: ارزش این میزان بخشودگی اجاره و تسویه بدهی نیازمندان که درامسال انجام شده بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز