مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان:

۱۴۰۰ نفر از بازاریان سمنان از لحاظ ابتلا به کرونا غربالگری شدند

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۵۰۱۹۰
۱۴۰۰ نفر از بازاریان سمنان از لحاظ ابتلا به کرونا غربالگری شدند
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: یکهزار و ۴۰۰ نفراز بازاریان شهرستان سمنان به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا به صورت رایگان غربالگری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سید مهدی برهانی ابراز داشت: یکهزار و ۴۰۰ نفر از بازاریان فعال شهرستان سمنان در زمینه‌های مختلف مانند آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، موسسه‌های کرایه اتومبیل، فروشندگان مجتمع تجاری برج ققنوس، لبنیات و خوار و بار از لحاظ  ابتلا به ویروس کرونا غربالگری شدند.

وی ادامه داد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ نفر بازاری شهرستان سمنان که با مردم سرو کار دارند تست ابتلا به کرونا ۲ تا سه نفر مثبت شد.

برهانی تصریح کرد: تست غربالگری پی سی آر برای شناسایی بازاریان مبتلا به کرونا استفاده شد که نتیجه تست بعد از مدت ۱۵ دقیقه مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: رهگیری افرادی که با فرد مبتلا به کرونا در ارتباط بودند نیز با اطلاع رسانی به مراکز بهداشت انجام شد تا از شیوع ویروس جلوگیری شود.

وی یادآور شد: تقریبا بیشتر واحدهای صنفی استان سمنان دستورالعمل‌های بهداشتی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا را رعایت می‌کنند و به محدودیت‌های کرونایی و رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی پای بند هستند.
برهانی خاطرنشان کرد: نظارت بر رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف به منظور مبارزه با شیوع کرونا با جدیت دنبال و با افراد خاطی نیز برابر قانون رفتار می‌شود.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان از واحدهای صنفی خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا و تأمین سلامت جامعه بیش از پیش همراهی کنند.

بیش از ۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز