معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با خبرگزاری برنا:

لرستان پیشرو ترین استان کشور در بحث توانمند سازی جوانان است / برگزاری۲ رویدادکارآفرینی "ایده شو وتازه شو"و یک استارتاپ ویکند در حوزه جوانان استان

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۵۱۳۱۰
لرستان پیشرو ترین استان کشور در بحث توانمند سازی جوانان است / برگزاری۲ رویدادکارآفرینی ایده شو وتازه شوو یک استارتاپ ویکند در حوزه جوانان استان
مجید زهره ای از برگزاری دو رویدادکارآفرینی "ایده شو وتازه شو و یک استارتاپ ویکند" برای سمن های حوزه جوانان استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ زهره ای روز شنبه در این گفت وگو با اشاره به اقدامات حوزه جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان در بحث برگزاری کارگاه های آموزشی و کارآفرینی ، اظهار کرد: تلاش ما این بوده که با همکاری جهاد دانشگاهی استان 2 رویداد ایده شو و تازه شو  وهمچنین یک استارتاپ ویکند را تا پایان امسال به انجام‌ برسانیم .

او با اشاره به لزوم دعوت از تمامی  سمن های حوزه  جوانان در این  رویدادهای کارآفرینی و استارتاپ ویکند و تاکید بر حضورهرچه بیشتر جوانان در این برنامه های آموزشی ،افزود: ما علاوه مد نظرگرفتن جوایزی برای افراد شرکت کننده  در این برنامه ها همچنین حمایت هایی مانند کمک های مادی و معنوی ، مشاوره ای ،خدمات ثبت شرکت ،استقرار در فضای مناسب ، تامین اینترنت و سایر مواردی که نیازشکل گیری یک تیم است را نیزدر نظر گرفته ایم.

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان لرستان  را پیشروترین استان کشور  در زمینه توانمند سازی جوانان دانست و گفت: تاکنون بیش از 10 رویداد کارآفرینی  در لرستان  برگزار شده که نشانگر پیشتازی لرستان نسبت به استانهای دیگردر کشور است.

زهره ای  تصریح کرد:  امیدواریم جوانان  شرکت کننده بهره برداری لازم را از این‌رویدادهای کارآفرینی که به همت دستگاه  ورزش وجوانان استان به عنوان کار فرما در حال انجام است ، دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز