آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۲۳ اسفند ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۱۴۱۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۲۳ اسفند ۹۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا 23 اسفندماه اعلام شد.

به گزارش برنا، سعید کشمیری گفت : در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای هشت مورد به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر اسفند ماه ۱۱۲ نفر است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۳ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه سه نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۰  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

وی با اشاره به جانباختن ۸۹۷ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس تصریح کرد: از مجموع موارد فوت‌شده، ۸۷۷ مورد به‌طور قطعی مبتلا به کرونا و ۲۰ نفر نیز مشکوک به ابتلا به این بیماری بوده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۱ هزار و ۸۶ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز