به مناسبت روز پاکبان توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه برگزار شد:

مراسم تجلیل از خانواده‌ پاکبانان فوت شده حین خدمت ارومیه

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۷:۴۵
کد خبر: ۱۱۵۱۴۳۸
مراسم تجلیل از خانواده‌ پاکبانان فوت شده حین خدمت ارومیه
به مناسبت روز پاکبان توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، از خانواده‌ پاکبانان فوت شده حین خدمت ارومیه تجلیل شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، مراسمی تجلیلی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره پاکبانان فوت شده در حین خدمت توسط سازمان برگزار شد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در این مراسم اظهار کرد: پاکبانان از شریف‌ترین و خدوم‌ترین اقشار جامعه هستند و ما امروز بیش از هر زمان نیازمند نهادینه‌کردن این نگاه در جامعه هستیم که همه با افتخار بگویند پدر و همسر من پاکبان است.

هادی بصاری افزود: سال‌هاست که ۲۲ اسفندماه به عنوان روز پاکبان نامیده شده و ما در این روز تلاش میکنیم ذره‌‌‌ای کوچک از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی همکاران عزیزمان قدر‌دانی کنیم هرچند قدر دانی کردن از انسان‌های شریفی که بی‌ادعا در شهر خدمت می‌کنند کار، راحتی نیست ولی این روز بهانه‌ای است که ما به خود و شهروندان تلنگر بزنیم که چه میزان حضور پاکبانان در این شهر ضروری است حتی اگر به اندازه دیگران دیده نشوند.

وی گفت: پاکبانی شغل شریفی است. هر شغلی که با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی برای خدمت انجام میشود شریف است. ما نیز همواره تلاش کردیم که قدردان و منعکس‌کننده تلاش این بزرگواران باشیم. مردان شریفی که شب و روز در گرما و سرما در خدمت هستند، لایق قدردانی و افتخار هستند.

وی گفت: هر ساله مراسمی به مناسبت روز پاکبان برگزار می‌شد اما متاسفانه امسال به سبب وجود ویروس کرونا این امر ممکن نشد لذا مراسمی جهت تقدیر از خانواده‌های پاکبانان فوت شده در حین درنظر گرفته شد تا هم یاد و خاطرشان گرامی داشت شود و هم مشکلات خانواده‌هایشان در غم فقدان عزیزانشان شنیده شده و تا حد ممکن برای برطرف کردن مشکلاتشان مساعدت شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: هدیه‌ای نقدی نیز به مناسبت روز پاکبان به حساب تمام پاکبانان واریز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز