مدیرکل بهزیستی استان البرز خبرداد :

پایان واکسیناسیون افراد مقیم در مراکز بهزیستی تا ۲۶ اسفند

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۵۱۵۸۵
پایان واکسیناسیون افراد مقیم در مراکز بهزیستی تا ۲۶ اسفند
مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به شروع فرایند واکسیناسیون افراد مقیم در مراکز بهزیستی از هفته گذشته گفت: این برنامه تا 26 اسفندماه به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اسدالله حیدری با بیان اینکه ۱۴۰۰ دوز واکسن کرونا به بهزیستی اختصاص داده شده افزود : از ۱۹ اسفندماه واکسیناسیون افراد مقیم در مراکز سالمندان شروع شده است.

وی افزود: طبق پیش بینی و برنامه ریزی که انجام داده ایم تا مورخ ۲۶ اسفندماه واکسیناسیون افراد مقیم در مراکز بهزیستی بطور کامل انجام میگیرد. 

حیدری با اشاره به اینکه حدود یکسال از ورود و شیوع ویروس کرونا در کشور میگذرد گفت: در استان البرز ۵۴ مرکز نگهداری وجود دارد که از این تعداد ۲۰ مرکز سالمندان، ۱۳ مرکز معلولین ذهنی، ۱ مرکز جسمی- حرکتی، ۱۸ مرکز اعصاب و روان و ۲ مرکز خانه های کوچک ذهنی میباشد.

مدیرکل بهزیستی استان بابیان اینکه ۳۲۲۹ بیمار مقیم در مراکز بهزیستی است اضافه کرد : تعداد ۱۷۰۳ نفر نیز به عنوان پرسنل در این مراکز مشغول به فعالیت می باشند و از زمان شیوع کرونا تا به امروز ۲۲ مرکز توانبخشی بهزیستی به تعداد ۷۹۵ نفر درگیر ویروس کرونا شده اند.

وی تصریح کرد: از این میزان ۷۳۷ نفر از این افراد به بهبودی کامل رسیده اند که نسبت به میانگین کشوری بسیار آمار فوتی پایینی داشته ایم و این نشان از تلاش شبانه روزی همکاران و شرکای کاری ما در بخش دولتی و مراکز غیر دولتی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز