آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۳ اسفند ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۱۶۱۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۳ اسفند ۹۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا 23 اسفندماه اعلام شد.

به گزارش برنا ، ۷۹ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۴ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۵۶ بیمار مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند، گفت: در همین مدت ۳ بیمار نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

او افزود: در حال حاضر ۴۱۹ بیمار با علایم ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۹۲ نفر آن‌ها با حال عمومی بد تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

موسوی ادامه داد: ۶۰ بیمار بهبود یافته هم شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران مرخص شده اند.

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به پذیرش ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و ترخیص ۲ نفر با بهبودی نسبی در این مدت، از بستری ۱۵۹ بیمار در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر جلالی شمار بیماران بدحال بستری با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این دانشگاه را ۳۵ نفر اعلام کرد و افزود:یک بیمار کرونایی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بابل قربانی کرونا شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز