نزدیک به ۱۲۵۰ کیلومتر برف‌روبی طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۱۶۴۲
نزدیک به ۱۲۵۰ کیلومتر برف‌روبی طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی
مدیرکل راهداری ‌وحمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: با وجود فعالیت شدید سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی هیچ محوری در استان مسدود نیست و تردد در کلیه محورهای ارتباطی برقرار است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری با اشاره فعالیت سامانه قوی بارشی در استان آذربایجان‌غربی خصوصا در مناطق شمالی استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: علی رغم بارشهای اخیر در استان تمام محورهای مواصلاتی استان با همت و تلاش شبانه روزی راهداران خدوم  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی تردد کامل در آنها برقرار بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۲۵۰  کیلومتر برفروبی در محورهای استان توسط بیش از  ۱۱۵ پرسنل راهداری و استفاده از ۵۵ دستگاه ماشین آلات و ۱۰۴۸ تن شن و ماسه انجام گرفته است.

وی گفت:  محورهای چالدران- چایپاره ، چایپاره – خوی - ماکو، خوی – ایواوغلی و خوی- سلماس، از جمله مهمترین محورهای استان را شامل می‌شود که عملیات برفروبی در آنها انجام شده است .

این مقام مسئول اظهار داشت: براساس  اعلام راهداران در برخی محورها از جمله سلماس – خوی شاهد کولاک شدید به مدت ۸ ساعت بودیم که رفت و آمد در این محور به سختی و با زنجیر چرخ انجام می گرفت و همچنین راهداران استان در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۲۰۰ خودرو گرفتار در برف را در محورهای مواصلاتی استان نجات دادند.

شکری افزود: راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان  و ۶۸ راهدارخانه ثابت و سیار بصورت شبانه روزی حضور دارند و راهها استان را بر حسب اولویت و میزان تردد بازگشایی میکنند و از هم وطنان گرامی نیز درخواست می شود از تردد های غیر ضروری جاده ای اجتناب کرده و در صورت ضرورت حتما ازطریق شماره تلفن۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان آخرین اخبار وضعیت راهها و شرایط جوی را رصد نمایند و وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی مجهز کنند.

نظر شما