طی حکمی از سوی استاندار ایلام:

علی نیکوکار بعنوان سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام منصوب شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۲:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۱۸۲۳
علی نیکوکار بعنوان سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام منصوب شد
طی حکمی از سوی محمد نوذری استاندار ایلام،دکتر"علی نیکوکار" از فعالان رسانه ای استان بعنوان سرپرست معاونت روابط عمومی ،تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار ایلام منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، علی نیکوکار دانش آموخته  دکتری روابط بین الملل و از فعالان رسانه ای استان، فعال سیاسی وعضو حزب ندای ایرانیان و از اصلاح طلبان ایلام است که از سال 92 تاکنون در قسمت های مختلف استانداری ایلام منشا خدمات ارزنده ای بوده است.

کارشناس روابط عمومی استانداری ایلام، معاون اجرایی دفتر استاندار در سال 96، رئیس دفتر استاندار درسال 97،بخشدار سیوان از سال 98 تاکنون،عضو کمیته اطلاع رسانی انتخابات در سال 96،رئیس هیات اجرایی انتخابات بخش سیوان در سال 98 وغیره  بخشی از کارنامه مدیریتی و اجرایی دکتر نیکوکار است.

دکتر نوذری در اولین تغییرات خود نشان داد که می خواهد درپایان کاردولت فعلی به مردم این دیار خدمت صادقانه کند و بهترین گزینه را برای خدمت به مردم ایلام در این عرصه انتخاب کرده است.

دکتر نیکوکار از جنس اهالی رسانه استان است که سالیان سال برای مشکلات این دیار قلم فرسایی کرده و مشکلات کنونی مردمان این دیار را می داند و به یقین می تواند پل ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولان باشد.

پیش از این آیت قیصربیگی سرپرست روابط عمومی را برعهده داشت که چندی پیش ازسوی استاندار ایلام بعنوان مدیرکل پدافند غیر عامل منصوب گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز