بخشدار مهریز:

قانون ملاک تمام رفتارهای انتخاباتی است

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۵۲۰۷۶
قانون ملاک تمام رفتارهای انتخاباتی است
بخشدار مرکزی مهریز گفت: عمل به قانون در تمامی رفتارها و تصمیم‌گیری‌ها در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، ملاک اصلی است و همه باید برای برگزاری باشکوه آن همت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "مهدی دهقان‌زاده" بخشدار مرکزی مهریز شنبه شب در ستاد انتخابات بخش مرکزی مهریز با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم بر اساس مقررات و روزشمار انتخابات با همکاری هیات اجرایی و نظارت در روستاهای منطقه پیش‌بینی و صورت گرفته افزود: برنامه‌های انتخابات با نظم و در چارچوب عمل به وظایف است .

وی ادامه داد: تمامی عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت با همکاری و دقت در اجرای مقررات، ماموریت خود را برای زمینه‌سازی و برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونمند انجام می‌دهند و تاکنون در این ارتباط مشکلی وجود نداشته و شاهد عمل به ماموریت‌ها هستیم .

این مسوول اظهار کرد: همکاری همه بخش‌ها با هیات اجرایی و عمل به قانون در تمامی مراحل ضامن برگزاری انتخاباتی حماسی و باشکوه در سال آینده خواهیم بود و هدف همه فقط حرکت در مسیر زمینه‌سازی برای حضور پرصلابت  مردم فداکار در این میدان است .

دهقان‌زاده گفت: تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات در روستاهای بخش مرکزی مهریز به وظایف خود آگاه در تحقق این رخداد مهم آگاه و دارای تجربه کافی هستند که امیدواریم همانند سال‌های گذشته شاهد برگزاری انتخابات پرشور با همراهی مردم باشیم .  

نظر شما