آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان یزد تا ۲۴ اسفند ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۵۲۰۸۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان یزد تا ۲۴ اسفند ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از افزایش بستری های مشکوک به کرونا در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر "ابراهیم سلمانی" سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد پیش از ظهر امروز با اشاره به بستری 185 بیمار مشکوک به کرونا در دوم اذرماه در بیمارستان های استان گفت: بعد از گذشت سه ماه، مجددا امروز بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان به 184 تن رسیده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که در 16 اذرماه تعداد بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان به کمترین میزان  یعنی 135 بیمار رسیده بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: در حال حاضر از این تعداد، 35 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

دکتر سلمانی خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان و سرعت انتقال بالای ویروس جهش یافته و همزمانی آن با روزهای پایانی سال، همشهریان  بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و برای کارهای غیرضروری از حضور در اجتماعات جدا خودداری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در پایان تصریح کرد: هر چند وضعیت استان یزد زرد اعلام شده و سفر به این استان بلامانع است؛ از هم وطنان خواست برای حفظ سلامتی خود، عزیزانشان و جلوگیری از خیز خطرناک کرونا حتی الامکان در ایام عید از رفت و امدها خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز