توزیع میوه عید به نرخ مصوب در یزد آغاز شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۴:۵۳
کد خبر: ۱۱۵۲۵۷۳
توزیع میوه عید به نرخ مصوب در یزد آغاز شد
_رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: توزیع میوه عید با قیمت مصوب در ۱۲۰ نقطه شهر یزد و همچنین در سایر شهرستان‌های استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا علمدار" مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان یزد با اعلام توزیع میوه شب عید از امروز دوشنبه 25 اسفند در سراسر استان با نرخ مصوب افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به میوه فروشی‌های منتخب و بازارچه‌ها، تعاونی ادارات و مراکز تعاون روستایی نسبت به تهیه پرتقال و سیب قرمز و زرد اقدام کنند.

وی هدف از اجرای این طرح  را حمایت از تولید کننده داخلی و تنظیم بازار ایام نوروز ذکر کرد و افزود: برای هر کیلوگرم پرتقال تامسون قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و برای هر کیلوگرم سیب قرمز و زرد قیمت ۹ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

علمدار یزدی با بیان اینکه سیب و پرتقال به میزان کافی ذخیره‌سازی شده وهیچ کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت  تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط کارگروه تنظیم بازار، توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب تا ۱۵ فروردین در استان ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خاطر نشان کرد: تیم‌های بازرسی بر روند عرضه میوه شب عید نظارت کامل خواهند داشت و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ گزارش دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز