تا پایان روز پنجم رقم خورد؛

ثبت نام ۶۲۱ داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۲۵۸۴
ثبت نام ۶۲۱ داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز
رئیس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه در روز پنجم ۲۰۸ نفر داوطلب شورای شهر ثبت نام نمودند، افزود: تا پایان روز پنجم ۶۲۱ نفر بعنوان داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر این استان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،  نورمحمد فردی اظهار کرد:از این تعداد ۵۳۹ نفر مرد معادل ۸۷ درصد و ۸۲ نفر زن معادل ۱۳ درصد است.

وی افزود: از طرفی از این تعداد ۴۵ درصد به صورت حضوری در فرمانداری‌ها و ۵۵ درصد به صورت الکترونیکی (غیرحضوری) ثبت نام کردند.

معاون استاندار افزود : داوطلبان ثبت نام شورای شهر از نظر تحصیلات تا کنون ۳۷۱ نفر لیسانس،  ۱۹۸ نفر فوق لیسانس،  ۱۹ نفر دکترا،  ۸ نفر سطح یک حوزوی،  ۱۹ نفر فوق دیپلم و ۶ نفر دیپلم ثبت نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود:  در این چند روز به اتفاق نماینده عالی دولت در استان از کلیه حوزه های انتخابیه استان بازدید و روند ثبت نام را رصد کردیم که خوشبختانه هماهنگی لازم مشاهده و پروتکل های بهداشتی رعایت شده بود.

فردی گفت: نماینده عالی دولت در این بازدید ها از کلیه نخبگان، نیروهای متخصص و بانوان خواستند با توجه به اهمیت و نقش و جایگاه شورای شهر در مدیریت شهری در انتخابات ورود پیدا کنند و در جهت توسعه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی افزود: از کلیه کسانی که واجد شرایط هستند درخواست می نماییم تا فرصت باقیست است برای جلوگیری از ازدحام ثبت نام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز