درمان کودکان به هیچ وجه نباید به تاخیر بیافتد

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۴:۴۶
کد خبر: ۱۱۵۲۷۲۹
درمان کودکان به هیچ وجه نباید به تاخیر بیافتد
رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که کادر درمان با آن مواجه است، ترس والدین نسبت به مراجعه به مراکز درمانی است. همانطور که در این ایام مراجعه بیش از حد و وسواس گونه به مراکز درمانی میتواند ایجاد خطر کند، عدم مراجعه در مواقع لازم هم به همان میزان یا حتی بیشتر خطرناک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر جعفری در گفتگو با وب دا با بیان اینکه ضروریست در دوران کرونا در صورت لزوم و وجود شرایط خاص کودک را به مراکز درمانی انتقال داد خاطر نشان کرد: گاهی شاهد هستیم که حتی واکسیناسیون کودکان تحت تأثیر بحران کرونا قرار گرفته و برخی والدین حاضر نیستند کودکان خود را برای واکسینه شدن به مراکز درمانی ببرند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه این نگرانی والدین میتواند به مراتب برای کودک خطرناک تر باشد گفت: اینکه والدین نگران آلودگی محیط های درمانی هستند قابل درک است اما باید توجه داشته باشند که تشخیص و درمان بیماریهای کودکان، بخصوص کودکان دچار بیماریهای زمینه ای به هیچ وجه نباید به تاخیر بیفتد چراکه به تاخیر افتادن آن کار را برای کادر درمان سخت میکند و خدای نکرده می تواند کودک را با مشکلات جدی مواجه کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز