مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون برگزارشد

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۴:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۲۹۷۵
مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون برگزارشد
مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزارشد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، با حضور اعضای هیات ورزش‌های ناشنوایان استان، مجمع عمومی و سالیانه این هیات برگزار شد.

در این مجمع که با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و رئیس هیات استان برگزار شد، مهران تیشه‌گران با تمجید از عملکرد هجده ماهه رئیس جدید هیات و ارتقای جایگاه استان گفت: در راستای سفرهای دوره‌ای و حضور در مجامع استانی، امروز در استانی حضور یافتم که با توجه به عملکرد نزدیک به ۱۸ ماه (عبدالسلام معروفی) رییس جدید هیات، توانسته جزو برترین‌های کشور قرار بگیرد که در این مورد باید از عملکرد رییس و اعضای این هیات قدردانی کنیم.

وی در اختیار قرار گرفتن زمینی برای احداث سالن ورزشی برای این هیات را از اقدامات کم‌نظیر توصیف و خاطرنشان کرد: حمایت استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و تلاش‌های رئیس این هیات برای ساخت سالن ورزشی اختصاصی برای این قشر اتفاقی کم نظیر بوده و امیدواریم در سال آینده شاهد پیشرفت و اتفاقات به مراتب بهتری برای این استان باشیم.

وی اضافه کرد: تیم ملی والیبال، مهرماه سال آینده در مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان که به میزبانی ایتالیا برگزار خواهدشد، حضور می‌یابد و در این راستا برنامه‌ریزی برای میزبانی اولین اردوی تیم ملی در ارومیه داریم ضمن اینکه حضور پنج بازیکن از استان آذربایجان‌غربی نیز نشان از شرایط ایده‌آل استان دارد.

تیشه‌گران خاطرنشان کرد:  از ۲ ماه اخیر اردوی‌های تیم‌های ملی بسکتبال، فوتبال، کشتی فرنگی و آزاد جوانان و بزرگسالان به تناوب در حال برگزاری است و با توجه به اینکه خردادماه مسابقات جهانی کشتی به میزبانی ترابوزان ترکیه برگزار خواهدشد، در این رقابت‌ها حضور خواهیم یافت.

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوان استان و اعضای مجمع برگزارشد و اعضا به گزارش مالی و عملکرد هیات رای مثبت دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز